پارسیان و پاشا پخش بیژن

IMG_6878

به لطافت سینره، با قدرت بیژن

محصولات سینره به سبد پارسیان پخش بیژن اضافه شد

…………………………………………………………………..

 

به گزارش روابط‌عمومی هلدینگ بیژن لانچ محصولات برند سینره از مجموعه برندهای شرکت طبیعت زنده، با حضور مدیران شرکت پارسیان پخش بیژن و مدیران شرکت طبیعت زنده برگزار شد.

در این مراسم تبریزی مدیر بازاریابی این برند به معرفی شرکت پرداخت و گفت: شرکت طبیعت زنده در سال ۱۳۷۶ با هدف تولید محصولات آرایشی بهداشتی با منشاء گیاهی و با کیفیت بالا، جهت مراقبت و حفظ زیبایی پوست و موی مصرف‌کنندگان بنیان نهاده شد. شرکت طبیعت زنده محصولات خود را تحت نام تجاری “سینره” به بازار عرضه نمود و پس از آن با جذب نیروهای متخصص و تلاش‌های مستمر در سال ۱۳۸۸ جایگاه برند برتر محصولات را به خود اختصاص داد.
در حال حاضر سینره به پشتوانه کیفیت و کارایی برتر محصولات خود، موردتایید پزشکان متخصص و نشست‌های علمی معتبر در سطح داخلی و بین‌المللی و همچون آکادمی بیماری‌های پوست و مو در لندن قرار گرفته است.

در این مراسم تعداد زیادی از محصولات تخصصی پوست و مو سینره در سبد پارسیان پخش بیژن قرار گرفت.

شامپو آووکادو و ویتامین f (مخلوط امگا3 و امگا6 )، شامپو حجم‌دهنده موی سر، شامپو مورینگا و گریپ‌فروت، شامپو تثبیت‌کننده رنگ مو، شامپو ضد شوره، شامپو تقویتی و ضد ریزش مو، شامپو تقویتی مخصوص بانوان، شامپو تقویتی مخصوص آقایان، نرم‌کننده عمیق و نرم‌کننده موی رنگ‌شده، شامپو بدن آرگان، مگنولیا مخصوص بانوان و شامپو بدن مخصوص آقایان، انواع ژل‌های شستشوی صورت، ژل آلوئه‌ورا مخصوص دست و صورت، ژل بعد از موزدایی، لوسیون بعد اصلاح، کرم ترک پا و انواع ضد تعریق‌ها کالاهایی می‌باشند که از این به بعد در استان‌های تهران و کرج و بزودی در تمامی کشور توزیع خواهند‌شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اسکرول به بالا